Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Сумська міська територіальна громада (тестова версія сайту)

Надання інформації з Електронного реєстру листків непрацездатності


Ідентифікатор послуги: 00280

Повна назва: Надання інформації з Електронного реєстру листків непрацездатності

Інформація про послугу: Застрахованій особи або батькам, опікуну, піклувальнику, іншому законному представнику, якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа за їх усним зверненням інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі як витяг з Реєстру.

Строк: 1 день (календарні)

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Територіальні органи Пенсійного фонду України

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: усно; особисто
  • представник заявника: усно; особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім застрахованих осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) або свідоцтво про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійне посвідчення
  • Паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України, посвідчення особи моряка, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи на повернення в Україну, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення водія, посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, картка мігранта, посвідчення біженця, проїзний документ біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту

Умови і випадки надання

Інформація з Реєстру надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі як витяг з Реєстру за усним зверненням:застрахованій особі - особисто з пред’явленням документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, та документа, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи пенсійного посвідчення;батькам, опікуну, піклувальнику, іншому законному представнику, якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, - з пред’явленням документів, що посвідчують особу, а також документів, що посвідчують родинні зв’язки з адресатом (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо), чи рішення органу опіки і піклування про призначення їх опікунами чи піклувальниками;представнику застрахованої особи чи страхувальника - з пред’явленням документів, що посвідчують особу та повноваження представника діяти від імені особи, яку він представляє.Пошук відомостей у Реєстрі здійснюється за прізвищем, власним іменем, по батькові (за наявності) та датою народження застрахованої особи, її реєстраційним номером облікової картки платника податків за принципом повного збігу всіх зазначених ідентифікаторів пошуку та/або кожного окремого із зазначених ідентифікаторів пошуку.Відомості з Реєстру формуються тільки за допомогою програмних засобів його ведення з обов’язковим присвоєнням індексного номера, фіксацією дати і часу їх формування у вигляді витягу.Інформація з Реєстру містить актуальні на дату і час її формування відомості, що обробляються, або відомості про відсутність інформації за визначеними ідентифікаторами пошуку.


Результати та способи отримання результату
  • Витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Подано не всі необхідні документи

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” ст.
    • Закон України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення" ст.
    • Постанова КМУ від 17.04.2019 №328 Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього